Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
ОСНОВНИМ ГАРАНТІЙНИМ УМОВОЮ Є ЗБЕРЕЖЕННЯ ТОВАРНОГО ВИГЛЯДУ ПОВОРОТНОЇ ДЕТАЛІ! Гарантія не поширюється на випадки: - наявності слідів експлуатації, механічних, теплових пошкоджень (пайка). - відсутності, пошкодження або перевстановлення захисних плівок, покриттів, наклейок, гарантійних пломб. - перевищення гарантійного строку. Додаткова інформація: 1. Не забувайте перевіряти вміст посилки на складі "Нової Пошти", щоб уникнути отримання товару пошкодженого при транспортуванні. Якщо перевірка на цілісність була проведена поза відділення перевізника - претензії до продавця НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ! 2. У клієнта є можливість обміняти бракований товар на аналогічний або на заявлену суму придбати у нас іншу запчастину.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.